niedziela, 19 lipca 2015

Otwórz się na innych! #Tolerancja #Stereotypy

"-Widzicie jak ten chłopak się ubiera? -on na pewno musi być pedałem"
"-Wychował się w cygańskiej rodzinie! na 100% kradnie"
"-Ona jest blondynką i dostała 4+? -musiała ściągać"
"-ciągle ubiera się na czarno. Pewnie jest Emo"
Czy te wypowiedzi są prawdziwe? Odpowiedź jest jedna oczywiście, że NIE. To są właśnie stereotypy. Znaczna większość nastolatków kieruje się nimi i wyśmiewa osoby którym są w stanie przypisać jakiś stereotyp. Serio jak chłopak zadba o Siebie, uczesze włosy, ładnie się ubierze jest od razu pedałem? Przecież to jest absurdalne! Albo jeżeli ktoś się wychował w rodzinie Romskiej itp czy od razu musi kraść? Oczywiście, że nie to, że ma inną karnację skóry, trochę inaczej mówi nie zmienia faktu że jest zwykłym człowiekiem jak każdy i ma takie same prawa jak My. Dużo osób uważa, że blondynki są kretynkami, idiotkami i na niczym się nie znają. To również jest nie prawda. Ja jestem blondynką i dobrze mi z tym, nie czuję się jakaś gorsza od reszty i głupsza od innych, przyjaciele też mnie tak nie postrzegają. Każdy stereotyp wprowadza nas w błąd. Zastanówmy się przecież z powodu stereotypów duża część osób dokucza innym i Ich szykanuje. To jest podłe!!! jedni zniosą to dobrze bo mają silną psychikę, a czasem takie głupie docinki mogą spowodować tragedie. Czy chcielibyście żeby wam ktoś dokuczał? Każdy człowiek jest inny, nie ma dwóch takich samych osób i to czyni każdego wyjątkowym. Każdy z nas ma równe i takie same prawa żeby żyć i powinniśmy starać się żeby wszyscy czuli się dobrze, nie krzywdźmy nikogo! Walczmy ze stereotypami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz