sobota, 18 lipca 2015

Zainteresowania

Cześć! Mój kolejny wpis tak jak w tytule będzie o zdolnościach, umiejętnościach. Każdy z nas ma jakiś talent. Jedni może śpiewają tak nieziemsko że nie można przestać ich słuchać, drudzy tańczą tak że wzroku nie można oderwać, inni gotują, są dobrzy w jakimś sporcie, rysują lub robią coś wyjątkowego co sprawia przyjemność. "Po co nam zainteresowania?" niedawno zadałam sobie to pytanie, a teraz mogę bez zawahania powiedzieć są Nam bardzo potrzebne. Dzięki nim nie tracimy całych dni na siedzenie w domu przed komputerem. Sprawiają nam przyjemność i pozwalają zapełnić wolny czas. Niektórzy mówią "Ja to nic nie umiem, nic mi nie wychodzi" i się zamartwiają, ale to nie prawda każdy z Nas jest w czymś dobry. Niektórzy talent już odkryli, a inni ciągle go poszukują. Ja swój odkryłam nie dawno, kiedy byłam w szpitalu. Wszyscy którzy tam byli na pewno wiedzą że straszna nuda tam jest i trzeba coś robić żeby nie zanudzić się na śmierć(ale o szpitalu może w innym poście powiem). Nom to jak tam byłam dla zabicia czasu zaczęłam rysować, na początku jakieś domki, motylki i inne drobnostki, a w końcu spróbowałam człowieka. Nie mogę powiedzieć że od razu wychodziły mi nie wiadomo jakie arcydzieła. Po paru rysunkach coraz bardziej się w to zaczęłam wkręcać i wiem że to sprawia mi przyjemność. Gdyby nie szpital to nie wiem czy odnalazłabym swój talent. Ale jak to się mówi najlepsze rzeczy przychodzą nieoczekiwanie. A tu macie mój pierwszy rysunek człowieka:

Adres bloga na rysunkach jest po to żeby nikt nie podszywał się że on je narysował :)

1 komentarz: