sobota, 18 lipca 2015

W tym tkwi tajemnica #TheSecret

Hej. Wiadomo już wam jak zerkaliście w mój profil że moja ksywka to Miśka. Wiecie również że mam 14 lat i mieszkam w małym miasteczku, ale gdzie dokładniej? Może w województwie Mazowieckim, może Lubuskim, Pomorskim, Kujawskim, lub zupełnie innym. Jest przecież dużo pięknych miasteczek (ale nie o tym chcę mówić w tym wpisie). Mogłabym od razu napisać wszystkie informacje o sobie, ale zadajcie pytanie "Po co?". Czy nie ciekawiej poznawać coś pomału? zaczynać od rzeczy mało istotnych i robić kolejne drobne kroczki by dowiedzieć się czegoś więcej? Takie jest moje zdanie. Mogłabym napisać wam w jednym poście całe moje życie, problemy, radości, ale co będzie potem? zakończę całą historię z blogiem po 5-7 wpisach?, bo o czym będę miała więcej pisać jak całą mnie poznacie? A mogę przecież pokazać wam moje życie, przemyślenia w o wiele ciekawszy sposób. Nad każdym tematem spędzić chwilkę czasu, zastanowić się, może podsumować i zakończyć pewne etapy. Chęć odkrycia jakiejś tajemnicy najbardziej chyba nas motywuje do działania. Teraz na drodze staję Wam ja. Pełna zapału i ochoty by pokazać Wam życie i przemyślenia zwykłej przeciętnej dziewczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz